Der er i dag flere virksomheder, firmaer og forretninger generelt – store som små, der bliver drevet, uden at der er ansat en egentlig medarbejder, der kan varetage alle de områder, der hører sig under Human Ressources, HR.

Og det er ærgerligt. Her er der nemlig i mange tilfælde tale om en meget vital medarbejder, der kan bidrage med mange positive egenskaber, og derfor er det altid en ressource, som der bør investeres i, i enhver virksomhed.

Men synes du også, at det er svært at finde frem til den helt rette medarbejder? Så er der heldigvis hjælp at hente.

Hyr en interim HR medarbejder
Du skal nemlig bare tage et kig online. Det kan for eksempel være inden for på en side som; azets.dk. Her er det nemlig muligt for dig at gøre brug af det, som der kaldes for en interim HR medarbejder. Det vil sige, at du kan leje lige præcis den ressource, som du har behov for til din virksomhed i lige præcis den periode, som det giver mening for jer. Og denne er klar til at træde til på din adresse lige med det samme.

Det kan være i en længere periode endda over flere år lige såvel, som det kan være i ganske kort tid, eventuelt mens I selv søger en medarbejder, der kan ansættes fast i virksomheden.

En massiv ressource
Det vil sige, at du med en interim HR medarbejder får en ressource, der er klar til at træde til med meget kort varsel på din virksomheds adresse. Du får en konsulent, der har erfaring med alle de gængse HR systemer som for eksempel PeopleSoft og Talentmanager, og du er sikret en fleksibel aftale, hvor du kun betaler for de timer, hvor din HR medarbejder rent faktisk er hos dig og udfører et stykke arbejde for dig.

Synes du også, at det er svært at finde frem til den helt rette medarbejder? PR-foto.