På baggrund af de mange positive tilbagemeldinger udvider Kalundborg Kommune online tidsbestilling til alle hverdage.

Online kan du bestille tid til et 15 minutters telefonmøde med en byggesagsbehandler. Det giver dig mulighed for at planlægge din henvendelse – og de er forberedte på, hvad din henvendelse handler om.

Det betyder samtidigt, at vagttelefonen lukker for alle henvendelser

Hvordan booker jeg?

Du bestiller en tid ved at benytte funktionen ”Bestil et telefonmøde”.
Du vælger en ledig tid og angiver dit telefonnummer, adresse og hvad din henvendelse drejer sig om. Det kan være en fordel, hvis du oplyser din mailadresse.
Vær opmærksom på at der er afsat maksimalt 15 min til hver samtale.

De ringer dig op på den aftalte tid. Der kan forekomme mindre forsinkelser. De beder dig være klar ved din telefon og sikre dig, at der er forbindelse. Hvis de ikke kan få fat på dig, kan de ikke garantere, at de kan nå at ringe igen.

Hvad skal du oplyse?

Når du booker et møde, har de brug for, at du oplyser:

Dit navn
Adressen, som henvendelsen vedrører
En kort beskrivelse af, hvad din henvendelse drejer sig om
Din mail, hvis vi får behov for at kontakte dig.

Hvad kan de hjælpe med på et telefonmøde?

De kan svare på overordnede spørgsmål, vejlede og hjælpe dig på vej. De gør opmærksom på, at de kan træffe afgørelser i telefonen og at udtalelser altid er vejledende.

Har du brug for hjælp til at oprette en byggeansøgning i selvbetjeningsløsningen Byg og Miljø, eller til hvilken dokumentationskrav, der gælder, anbefaler de, at du i stedet kontakter en rådgiver.

Læs mere her

Foto: ABW
Del på sociale medier